maanantai 20. maaliskuuta 2017

Viime viikkojen juttuja

Kun vaan aika on antanut myöden, niin olen askarrellut ja touhuillut erilaisia kalenterijuttuja. Uusia vihkoja, listoja ja suunnitelmia on varsinkin mökillä hyvää aikaa hommailla ja Honey pitää seuraa kiltisti.
Hämeenpuiston vihkokauppa on oikea aarreaitta, sieltä löytyy suloisia vihkoja ja muita tarvikkeita joka makuun ja taaskin hain neljä mieleistä mallia uuteen Traveller Notebookiin. Ostin siis toisen sellaisen kun löysin niin vastustamattoman ihanan, en ole uskaltanut sitä vielä aiemmin tunnustaakaan, mutta laitan varmaan kuvia tänne jatkossa siitäkin.

Laukkukin tuli hetki sitten siivottua ja sisältö kuvattua johonkin Facebook-haasteeseen, huulikiiltoja ja -punia ainakin löytyy riittävästi, tässä vaiheessa niitä oli jo tullut karsittua.


Aina tulee jotain uusia vaivoja ja nyt olen vaihteeksi potenut jalkojani; helmikuussa kävin suonikohjun vaahtohoidossa ja sen jäljiltä vasen reisi oli pitkään kipeä, on itse asiassa vieläkin jonkin verran ja kävellessä sitä varoessani kehitin sitten oikeaan kantapäähän plantaarifaskiitin. Olin muutaman päivän sairauslomallakin ja sitä on nyt pariin kertaan teipattu ja oon yrittänyt mahdollisuuksien mukaan venytellä ja hoitaa, mutta pirullisen kipeä se on edelleenkin.

Tulppaanit ja takiaiset kuuluvat kuvioihin, talvellakin Honey onnistuu saamaan takiaisia turkkiinsa lähimaastossa. Pian taitaa olla taas aika senkin käydä trimmaajalla ajeluttamassa oikein koneella siisti kevätkampaus.

Jokaisesta Avonin kuvastosta löytyy tarpeellisia juttuja, nyt oli mm. kasvojenpuhdistusaineet lopussa ja jalkavoidetta tilaan lisää lähes joka kerta.


Tarroja kertyy aina vaan uusia, mutta kyllä niitä vastaavasti tulee käytettyäkin.

Särkänniemen huvipuistoon nousee myös uusia, mielenkiintoisia rakennelmia; ollaan tässä näköalapaikalla seuraamassa tilannetta. Tosin mua ei kyllä yhtään houkuta tuollaiset korkeudet ja ylipäätään muutkaan laitteet, Koiramäki on mun lempparipaikka.

Varmoja kevään merkkejä ovat ensimmäiset Mignon-munat, yksi tuli jo maistettua vaikka pääsiäiseen on vielä aikaa.

Mä aion vielä räväyttää ja yllättää sopivan tilaisuuden tullen; mulla on odottamassa pinkki hiusvärisuihke oikeaa hetkeä. Sen kyllä pitäisi kulua ekassa pesussa pois, mutta mistä sitä tietää vaikka innostuisi hankkimaan sinistä seuraavaksi kun vauhtiin pääsee...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti