sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Talvimökkeilyä

Mökki on osoittautunut näin talviaikaankin miellyttäväksi asustella ilmalämpöpumpun ansiosta. Tuntuukin ettei sen parempaa paikkaa ole nukkua ja toipua yövuoroista koska siellä on täysin hiljaista, sopivan viileää ja tähän saakka on ollut vielä pimeääkin.
Lähinnä oon ollut siellä yökkövapailla lepäilemässä ja saanut samalla vähän nauttia auringonpaisteestakin.
Honey on kyllä mahtava unikaveri ja toimii samalla lämmittimenä peiton alla.




Pikkuhiljaa kerääntyy sisustustakin, kun kaikessa rauhassa tutkii nettiä. Olin tyytyväinen löydettyäni kivan lääkekaapin niiden tavallisten metallisten sijasta, täytyy vaan tässä hankkia sinne jotain perustarvikkeita ennen kesää.


Sängyn viereen valitsin omalle puolelleni peilihyllykön, josta mm. aina mukana kulkevalle kännykälle ja muille tarpeellisille pikkutavaroille löytyy paikka.


Mä oon aina korostanut sitä miten mä tykkään nukkua viileässä, mutta viime kerralla mullakin tahtoi vähän hymy hyytyä;  lämpöpumppu oli jotenkin reistaillut ja sinne mennessä iltamyöhällä oli sisällä vain neljä astetta. Kyllä se siitä lämpeni, mutta kestihän siinä ensin vähän ja sain ekaksi yöksi ennemminkin pukea kuin riisua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti