keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Avonin ja Elevenin tilauksia

Aika tyhjiltä näyttää nykyään mun kosmetiikkavarastot kun Livboxia ei ole enää tullut tilattua. Aiemmin kertyi erilaisia voiteita tms. odottamaan käyttöä, mutta nykyään melkein tahtoo purkit tyhjentyä kesken kaiken ennenkuin ehtii hommata uusia tilalle.
Vartalo- ja jalkavoidetta kuluu päivittäin suihkun jälkeen ja Avonilta niitä aina löytyy tarjoushintaankin.


Tässä kaksi tuotetta, joita olen ostanut jo useampaankin kertaan; kaksiosainen silmänympärysvoide on mulla ihan vakikäytössä luottotuotteena ja tilaan sitä aina tarjouksista lisää. 
Luxe-sarjan primer on osoittautunut myös hyväksi käytössä meikkivoiteen alla ja sitä tuli nyt ostettua uusi kaunis kultainen putkilo loppuneen tilalle.



Tein pitkästä aikaa tilauksen Elevenille ihan siksi, kun sieltä löytyy noita tehokkaita huulivoiteita. Tällä kertaa otin kaksi, joista toisessa on punaista sävyä mukana. Ovat kosteuttavia ja mulla ainakin hyviä yökäytössä, koska ei heti tule tarvetta lisäillä rasvaa ja huulet tuntuvat hyviltä aamullakin.
Sain kaupan päälle saman sarjan CC-voiteen, mutta se on kyllä hurjan tumma mun iholle. Ei taida sopia kesälläkään, ellei sitten tulisi sitä sekoiteltua johonkin vaaleampaan sävyyn.


Mua on kiinnostanut tuollainen Foreo-kasvojenpuhdistuslaite ja nyt kun niitä oli tarjouksessa otin kokeeksi pienen, vanulapun kokoisen laitteen, jota ei voi ladata vaan se riittää noin sadaksi kasvojenpuhdistuskerraksi.
Tällä siis minuutin ajan hierotaan puhdistusainetta kasvoille tehostaen sen vaikutusta ja mietinkin alunperin, että jaksaako sillä joka ilta surruutella, mutta oon kyllä tykännyt kovastikin. Iho tuntuu tavallista pehmeämmältä käytön jälkeen, joten taidan tilata isomman, ladattavan version sitten kun tämä sammahtaa lopullisesti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti