tiistai 31. tammikuuta 2017

Traveler Notebook

Mulla vaan kalenterit ja vihkot lisääntyvät mitä enemmän ehdin seurata aktiivisesti Kalenterimanian sivuja ja hakea sieltä jatkuvasti itselleni lisää ideoita ja inspiraatiota.
Alkuvuodesta mukaan kuvioihin tuli Traveler Notebook, eli kannet joihin voi koota useamman vihkon mielensä mukaan. Kansia löytyy erilaisia eri firmoilta ja toiset niitä jopa itsekin askartelevat, mutta mun silmääni miellytti eniten keväinen mintunvärinen kukka-aihe. Hämeenpuiston vihkokaupasta tämäkin ihanuus löytyi, mulla on kyllä vaarallista poiketa siellä kun tyhjin käsin en koskaan pysty poistumaan.




Mukana tuli tavallinen ruskeakantinen vihko, jota vähän teipeillä koristelin ja ostin lisäksi sopivan kokoisen kahden vihkon setin. Vihkot kiinnitetään kansiin sisällä olevilla kumilenksuilla ja niitä voi sitten vaihdella ja poistaa sitä mukaa kun täyttyvät.


Itse asiassa ehdin jo vaihtaa tuon itse koristelemani tilalle alla olevan kauniimman vihkon, johon alan täytellä mm. kuntoilujuttujani. Uimalippuja on paljon jäljellä ja tarkoitus olisi aloittaa taas uiminen jos vaan kipeytynyt olkapää sen sallii, pitäisi mennä tässä kokeilemaan miten onnistuu. Päivittäiset askeleetkin voisi merkata ylös.
Kahdessa muussa vihkossa mulla on mökkiin liittyvät jutut; listat ja muistiinpanot sekä kuukausittaista budjetointia ja rahankäytön suunnittelua.


Kansioon sai hankittua myös sopivan muovitaskulisän, johon voi keräillä kuitteja ja muita tärkeitä lappusia talteen.
Mukavasti riittää ajankulua kun mä kaikkia kalentereitani päivitän ja tutkiskelen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti