maanantai 16. tammikuuta 2017

Kalenterikamaa

Tänä vuonna ovat jääneet alennusmyynnit aika lailla väliin ainakin vaatteiden osalta, mutta sen sijaan tuli tilailtua kalenterin koristeluun liittyvää tavaraa muutamasta kotimaisesta nettikaupasta kuten Chic Company, Klemmarikellari ja Heidin korttipaja.
Kalentereiden (niitä on jo useampi) täyttäminen ja koristelu on kivaa ja rentouttavaa puuhaa vastapainoksi liikkuvalle työlle ja taas sitten ihan pelkälle lueskelulle ja löhöilylle.
Erilaiset teipit ovat olleet mulla avainasemassa, tällä kertaa tilailin kullansävyistä ja kimaltavaa.


Löysin myös söpön kynän kalenterin mukana kuljetettavaksi.


Klipsejä ja klemmareita mulla ei ennestään vielä ollutkaan...


Tarroja on kertynyt jo aikamoiset varastot, mutta niitä ei koskaan voi olla liikaa. Eri värejä ja kuvia eri tilanteisiin ja mielialoihin, riippuen haluaako koristella leikkisän, tunnelmallisen tai tsemppaavan viikon.


Nämä tällaiset kortit ovat mulle uusia tuttavuuksia myöskin. Mä en ole koskaan ollut mikään kovin innokas askartelija, sitä lajia tytöt saivat toteuttaa enemmänkin seurakunnan kerhossa ollessaan kuin mun seurassani ja onneksi myös meidän kekseliään Muumin kanssa. Mutta täytyy myöntää, että tämä laji vie kyllä mennessään ja suunnitteilla on uusia erilaisia vihkoja ja listoja muistiinpanoille ja muistoille.
Vaikka onhan tämäkin vähän välinelaji siitä huolimatta että ihan omillakin piirtämistaidoilla tietysti pärjäisi, jos niitä olisi. Aina vaan kun näkee jotain kivoja kuvia ja vinkkejä, niin itselläkin tahtoo alkaa koristelu rönsyilemään ja tekee mieli uutta materiaalia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti