keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Helppo saalis

Mä oon tunnetusti vähän liiankin innostunut shoppailemaan kaikkea pientä, söpöä ja kivaa. Täytyy myöntää, että välillä ehkä vähän turhaankin ihan vaan ostamisen ja itsensä piristämisen ilosta.
Mun entinen työkaverini ja Avon-ladyni Riitta sai mut innostumaan Wishistä, johon hän on itse koukussa ja eipä ollut vaikeata muakaan houkutella kokeilemaan sitä ja nyt oon jo muutaman tilauksen ehtinyt tehdä.

Kyse on kiinalaista "krääsää" myyvästä nettikaupasta, josta saa vähän kaikkea laidasta laitaan. Jokainen ostos tulee eri paikasta; joten kun esim. tilasin kahdeksat euron korvikset, joissa jokaisessa toimitusmaksu on lisäksi myös euron luokkaa, niin saan kahdeksan eri pientä paketin nyssykkää välillä aika pitkälläkin toimitusajalla;)
Onneksi juuri jotkut korvikset ym. pieni tavara mahtuu postiluukusta, muuten niitä paketteja saa hakea jatkuvasti postista yhden kerrallaan. 
Mun ostokset on olleet arvoltaan pieniä, korkeintaan 8 euron tuotteita tähän mennessä, mutta Riitta on tilannut vaatteita ja saappaita yms. ja on ollut niihinkin oikein tyytyväinen.
Mitään alkuperäistä laatutavaraa täältä tuskin saa, mutta mä oon ihan innostunut koska on aina kiva saada pieniä paketteja päivän piristykseksi.


Tässä vähän esimerkkejä mun hankinnoista; erilaisia hauskoja käsivoidepakkauksia käsivoiteiden suurkuluttajalle...


Tarroja ja teippejä pikkurahalla kalenteriaskarteluun on saapumassa mulle vielä lisääkin.



Pari pikkukukkaroa pikkulaukkuun erivärisinä, koska olivat niin edullisia.


Kätevät kädenlämmittimet tähän aikaan vuodesta ovat ainakin koiralenkillä tosi hyvät. Kello maksoi jopa  8 e ja mulla on samanlainen aito, jonka hinta oli noin 80,- mutta niissä en kyllä itse huomaa päällepäin mitään eroa.


Tykkään kukonaskelkuviosta ja löysin pikkulaukun sopivalla blingillä.


Hiuspanta ja korviksia, pandat on ihanat mutta kaikista mieluisin suosikki on kirahvikorvikset.



Oon tilannut lisäksi meikkisieniä- ja suteja, hiuskoristeita kampauksiin, hiustenpesun jälkeen päähän kiedottavan turbaanipyyhkeen ja nyt viimeksi mm. pikkutavaraa keittiöön, jotka ovat vasta matkalla ja pakettien kulkua maailmalla onkin jännä seurata Wishin sivuilta.
Eikä tää varmaan tähän lopu, juuri huomasin että siellä olisi mm. kivoja suojakuoria iPadille kun vanhat ovat ihan risat.

Kaikki tilaukset ovat tulleet perille ennemmin tai myöhemmin ja maksu tapahtuu Klarnan kautta. Kaikkeen mäkin hurahdan, mutta iloa tämä ainakin mulle tuottaa, niin ei kai se niin haitallista ole eikä mua konkurssiinkaan vie.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti