lauantai 23. heinäkuuta 2016

Loputkin lomakuvat

Niin se vaan taas pitkäkin loma lähestyy loppuaan ja oikein rentouttavaa on kyllä ollut, oikeastaan vaan ensimmäisen viikon vietin kotinurkissa ja muuten oonkin oleillut lähes kokonaan mökillä pientä kaupungissa poikkeamista lukuunottamatta.
Aurinko ja helle eivät juurikaan ole lomalaisia hellineet, mutta muuten on ollut ihan kohtalaisen mukavaa kun sadekaan ei ole ollut sentään mitään ihan jatkuvaa.
Ollaan grillattu ja herkuteltukin, käyty Keskisellä kesäretkellä, Ruoveden Noitakäräjillä ja Vehmaalla sukuloimassa. Ollaan maalattu ja talkoiltu ja välillä vaan löhötty. Mökillä on ollut mukana kivasti vaihteleva määrä sukua, perhettä ja ystäviä, pari yötä tosin vietin rohkeasti Honeyn kanssa kahdestaan.


Joka aamu olen uiskennellut järvessä kaikessa rauhassa pitkiä lenkkejä, oli sitten sadetta tai myrskytuulta, ihaninta tietysti on ollut kun aurinko lämmittää pintaveden ja kasvoja.
Ollaan myös nautittu kukista, marjoista ja kanttarelleista mökin pihapiirissä.
Netflixiä mä oon jonkin verran katsellut, mutta nettiyhteys on välillä ollut niin heikko, että lukeminen on ollut mukavampaa niinkuin yleensä ottaen muutenkin. Loman aikana oon tähän mennessä lukenut neljätoista kirjaa ja saattaa siihen vielä ehtiä tulla yksi lisääkin tän viikonlopun aikana.
Huomenna alan illalla jo aktiivisesti surra loman loppumista ja jännittää töihinpaluuta...
Ja eniten huolestuttaa ettei mun jalkani ole edelleenkään levosta huolimatta kunnossa, yhden päivän kokeilin ilman särkylääkettä ja tuntuu nololta mennä töihin vieläkin yhtä vaivaisena.
Mutta nyt mä vielä otan ilon irti viimeisestä viikonlopusta ennen kuin arki alkaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti