torstai 30. kesäkuuta 2016

Himoshoppaaja vauhdissa

Aamulla satoi tosi reippaasti ja koko päiväksi oli luvattu kosteaa keliä, joten päätettiin lähteä jokakesäiselle retkelle Tuuriin kiertelemään, shoppailemaan ja pizzalle.
Mulla oli ihan ostoslistakin laadittuna ja oikeasti en ostanut mitään muuta sen ohitse kuin euron hiuslakan ja ison muovirasian tarjoiluun ja säilytykseen, koska meillä näköjään noita juhlia riittää, eikä mitään oikein noin isoa rasiaa ole meiltä löytynyt, johon mahtuu esim. koko pellillinen vaikka nyt sitten  pizzaa.


Pari viikkoa sitten mun vanha fööni poksahti, itse en ole kyllä tarvinnut sitä aikoihin mutta kun tiesin että Linda on tulossa, niin ostettiin vaan joku edullinen tilalle, kun aina hän sen on kaivanut esille.
Ja tässä se jättirasia, jonka ansiosta elämästä nyt tulee helpompaa;)


Mä oon kyllä nyt vähän villiintynyt ja hamstraan noita kalenterin koristelutarvikkeita joka puolelta, oon jo pari aukeamaa askarrellut valmiiksi ja se on kivaa puuhaa sommitella noita teippejä ja tarroja ja tehdä merkintöjä erivärisillä kynillä. En mä kyllä yllä sellaisiin tuloksiin kun kalenteriryhmän hienot kuvat usein osoittavat, mutta saan ainakin tyytyväisen mielen vaikka teipit vähän välillä menee vinoon ja ruttuun ja muuta sellaista.


Tässä se euron hiuslakka.


Joka kerta mä valkkaan jonkun tuoksuvan käsi- ja jalkavoiteen, mieluiten sellaisia mitä en muualla ole nähnyt. Ja tällä kertaa löytyi mulle ihan uusi kesätuoksu I love-sarjasta vartalovoiteena.


Kasvojen puhdistusaineet olivatkin juuri loppumassa.


Ennenkin mä oon tutkinut tällaisia halpissarjoja, joihin en ole muualla törmännyt ja ostin mielenkiinnosta jonkun ihme banaanipuuterin, peitevoiteen, huulirasvan ja meikinlevityssienen kun kaikki olivat muutaman euron luokkaa. Mä oon kyllä tutkinut hintoja ja tarvitsisin esim. uuden Beautyblenderin, mutta ei sitä tuolta kannattanut hommata kun samanhintaisia ne olivat kun muuallakin, kuten myöskään monia muitakaan tuotteita.


Muita vaatteita en aikonutkaan katsella vaan käydä läpi pelkästään Junarosen osaston, jonka löytämiseksi piti pyytää myyjän apua. Koko putiikki on taas niin laajentunut ja muuttanut muotoaan ettei siellä tahdo osata kulkea.
Kaksi mieleistä puseroa itselleni valitsin, ne tosin eivät olleet alennuksella.



Vielä mulla oli listalla jotkut vaaleat balleriinantapaiset ja löytyikin tosi pehmeät kengät, mä haluaisin nyt kipeällä nilkalla käyttää vaan mukavia jalkineita ja sitä nämä ainakin ovat.
Aina mä kans innostun vähän valtavalla siivousosastolla, vaikken mikään siivousihminen muuten olekaan ja nytkin ostin pari tiskirättiä ja wc-kukkia ym. pientä tarpeellista.


Lopuksi haettiin vielä ruokapuolelta paikallisia leipiä ja mm. erilaisia limsoja, joita täältä ei löydy sekä käytiin pizzalla ennen kun ajeltiin tyytyväisinä kotiin saaliin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti