keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Kauneustuotteita netistä

Viime kuukausina oon pari kertaa innostunut tilaamaan kauneustuotteita netistä ja allaolevat meikit ja tarvikkeet ovat Pretty ja Eleven verkkokauppojen sivuilta.
Idea sai alkunsa siitä kun halusin kokeilla Nyxin huulipunia ja -kiiltoja luettuani niistä paljon kehuja ja samalla tuli ostettua vähän muutakin. 
Ja niihin Nyxeihin oon muuten ollut erittäin tyytyväinen; kivoja ja edullisia ja olinkin innoissani kun kuulin että kohta niitä saa myös Sokoksesta.


Tilasin hiusharjan, joka on hellävarainen ja käy hiustenpidennyksille, koska sellaisetkin mulla on hankittuna vaikken ole vasta kun vähän kokeillut niitä. Mä tosiaan tykkään tutkia ja kokeilla kaikenlaista hömpötystä mut sitten kuitenkin mun työni on sellaista, ettei siellä oikein voi laittautua ja hyödyntää hankintoja. Mm. viime viikolla kun silmä vähän vältti niin yksi pappa jo tarttui työkaverin ponnariin, onneksi ei käynyt hullummin mut siinä olis kyllä lisäkkeet lennelleet koska aikamoiset voimat ja takertumisrefleksi monilla asukkailla on.


En mä ole koskaan kuullutkaan mistään Elfistä, mutta pieni edullinen peitevoidepuikko löytyi tarpeeseen, niitä kuluu peitellessä maksaläiskiä ja punaisia nenänpieliä yms.


Mun pinsetit taisivat matkustaa Aasiaan, koska mistään niitä en löydä joten uudet tuli hankittua laajasta värivalikoimasta.


Tätä korostuspuuteria on ylistetty useammassakin blogissa ja pitihän kokeilla munkin miten saa hehkua mm. poskipäille kesäksi. Pakkauskin on hauska ja värikäs.


Lisää väriä naamaan myös kesäksi koska en auringossa kovin kauaa viihdy ja jaksa itseäni paahtaa; aurinkopuuteri oli myös houkuttelevan näköinen ja tuntuu erinomaiselta ostokselta.


Otin kokeeksi Nyxin meikkivoiteenkin, mutta on kyllä mulle liian tumma vaikka sopiikin onneksi  käytettäväksi sekoitettuna vaaleampaan voiteeseen.


Mulla ei ollut jäljellä minkäänlaista kuorintavoidetta kasvoille ja löysin tällaisen alle kympillä, en vaan vielä ole ehtinyt testailla sitä.


Viimeisenä vielä vihertävä peitevoide punakkuutta ehkäisemään myöskin muutamalla eurolla, mulla kun tahtoo olla couperosaa ja posket punoittaa helposti, niin tästä voisi olla apua.
Mä oon kyllä kieltämättä aikamoinen hamsteri tällaisten juttujen kanssa ja Kanarian tuliaisinakin on luvassa jotain pientä kosmetiikkaa lentokoneeseen etukäteen tilattuna ja mun itse valitsemana.
Mutta kaikki tulee kyllä käytettyä ja jaettua välillä muillekin ja nämä tuottavat mulle oikeasti iloa;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti