tiistai 12. toukokuuta 2015

Toukokuun alkua


Tässä vielä kuvia vapun tienoilta. Vapun kunniaksi Näsinkallion suihkulähde aina käynnistetään, mutta ohitse mennessä siinä esiintyi vain pientä pulputusta... En tiedä onko joku taas ehtinyt tyhjentää sinne tiskiainepullon, yleensä se on aina alkukeväästä ainakin kertaalleen vaahdonnut.

Vappumunkitkin nautittiin vähän jälkijunassa, vappuna kun oli Pyynikin näkötornilla munkkijonot pitkälle ulos asti.

Särkänniemikin oli jo auki, mutta kuten kuvasta näkyy ei vielä kovasti ollut parkkiksella tungosta.

Honey hymyilee auringossa <3


Pikaisesti Anttilassa hakemassa loppuneita aineita, misellivesi on mun uusi suosikkini; oon korvannut aamuisen kasvovedellä pyyhkimisen tällä ja kyllä sillä iltaisin meikitkin hyvin lähtee jos ei ole suihkuun ja vesipesuun aikaa.

Kaivoin esiin vähän retrokoristusta keittiön pöydälle, häälahjaksi saatu pyörivä marmoritarjotin pääsi esille taas. Kaapista löytyy vielä mortteli ja munakupit.

Parvekkeelle ripustelin perhosia Indiskasta, kun kukat eivät vielä tarkene siellä.

Vapaapäivänä piti vaihtaa lakanoita ja vähän siistiä paikkoja, mutta kaveri maastoutui peiton alle.


Mä ihmettelen päivittäin aina vaan kasvavia kivivuoria tunnelityömaan liepeillä. Joku nero jo Aamulehden yleisönosastossa ehdotti että sinne saisi hyvät laskettelurinteet upeilla järvimaisemilla.

Töissä oli äitienpäiväkukat ja siellä mä vietin äitienpäivänkin.

Piristävää koristelua junaradan aidassa mun kävelyreittini varrella.

Tunnollinen seurakoira osallistuu myös jääkiekko-otteluiden seuraamiseen silmä tarkkana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti