perjantai 17. huhtikuuta 2015

Vapaata vihdoinkin

Tuntui tällä kertaa tosi pitkältä ja puuduttavalta juuri loppunut kahden illan ja neljän yön työputki, varsinkin kun yöt eivät olleet sieltä rauhallisimmasta päästä vaan aika ajoin sisälsivät varsin tehokkaita ääniefektejä... Nyt on kumminkin kivaa; vaikka tänään olikin periaatteessa työpäivä aamuseitsemään saakka, niin on silti ehtinyt kaikenlaista kun ei tuhlannut liikaa aikaa nukkumiseen.

Lähdin herättyäni kirjastoon ja apteekkiin enkä shoppailultakaan täysin välttynyt. Mulla on ollut mielessä kaksi kesäpuseroa ja odotin vaan KappAhlin kanta-asiakaspäivää, että sain ne haettua hyvällä alennuksella. Oon nyt jo muutamana vuonna ostanut aina jonkin vaatteen Vintage Stories-mallistosta ja varsinkin Rodoksen matkalla vaaleat, romanttiset mekot ja paidat olivat kovassa käytössä.


Ei sitä perinteisintä leopardimammaa, mutta viihdyn välillä vähän erilaisessa tyylissäkin.
Tänä keväänä olen myös innostunut pitkästä aikaa tummansinisestä, jota en ole käyttänyt vuosikymmeniin. Toinen paita olikin kuitenkin luonnossa kirkkaamman sininen mitä olin kuvista päätellyt, mutta ostin sen silti, malli on kiva ja helppohoitoisesti pesun jälkeen rypisteltävä, mulla on näitä ennestään pitemmillä hihoilla pari, joista oon kovasti tykännyt.


Oltiin jo pitempään suunniteltu Amandan kanssa että mennään tutustumaan meidän kantapaikan Kustaa Kolmosen uuteen ruokalistaan, mutta ei se kyllä mitään uutta tarjonnut meidän perinteisen hampurilaisannoksen osalta. Hyvää se silti oli.


Ja jälkiruoaksi mansikkamargaritat oli sitten kesä tai talvi.


Nyt sitten lepoa ja hyökkäys uusien kirjastokirjojen pariin kunnes uni tulee silmään.


4 kommenttia:

  1. Kivat paidat.
    Minulla oli ajatuksena katsastaa, että olisi KappAhlissa nyt alepäivien aikana mitään kivaa ja unohdin koko homman. Ehkä vielä huomenna ehtisin piipahtamaan ja vielä paikallistaisin kantiskorttini jostain.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yleensä osta sieltä mitään normaalihinnalla, käyn aina katsomassa mikä olis tarpeellista/kivaa ja odotan alekuponkeja sitten... Kivaa viikonloppua sinne myös!

      Poista
  2. Kauniita paitoja, joita voin vain ihastella - ostolakko jatkuu niin kauan, että kaapeissa on vähän väljempää;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kierrätyskassi, johon kerään vaatteita ja ostan sitten yleensä uutta tilalle:) mulla on kaveri jolle käy samankokoiset yläosat joista hän valitsee mieleisensä ja vie loput Pelastusarmeijan myymälään...hyvä systeemi ja hänkin on tyytyväinen kun työttömänä ei tule osteltua juuri vaatteita:(

      Poista