maanantai 27. huhtikuuta 2015

Kullankiilto silmissä

Mä aina vähän innostun kaikesta uudesta varsinkin jos se on kimaltavaa;)
Mä tykkään tatuoinneista ihan muutenkin, onhan mulla niitä perinteisiä ihan omasta takaa, mutta nyt oon tutustunut blogeissa uusiin siirtotatuointeihin, jotka varsinkin kesällä ovat varmasti kivan näköisiä ruskettuneella iholla.


Ja pitihän mun heti tilata kokeeksi muutama arkki itselleni, nämä olivat vielä melko edullisiakin.


Tossa yhdessä oli vähän hopeaa ja mustaakin, muissa sitten sitä kullankimallusta.



Piti heti kokeilla pientä sulkaa ranteeseen ja helposti sen kiinnittäminen toimi ohjeiden ja märän rätin avulla. Näiden pitäisi kestää iholla nelisen päivää kun varjelee rasvoilta ja aurinkoöljyltä yms.  Ainoa vaan että mulla on nyt monta yövuoroa ja käsidesi ei varmaan oikein sovi näille kuville...


Näillä mä sitten leikin kesällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti