torstai 19. maaliskuuta 2015

Kyttäys kannattaa


Mä oon saanut hyvää oppia nuorimmalta tyttäreltä, joka usein läppärin ääressä tutkii ja ihailee vaatteita miettien eri vaihtoehtojen välillä, jolloin käy monta kertaa niin että koot ovatkin sitten loppuneet mieleisimmäksi päätyneestä mallista. Ja sitten hän käy tarkistelemassa säännöllisesti olisko sopivaa kokoa ilmestynyt ja välillä saattaa onnistaa.

Mä satuin huomaamaan jonkun mainoksen Fashionstoren ystävämyynnistä ja iskin silmäni Guessin balleriinoihin, joissa oli alennusta 60 %.  No jäljellähän oli vaan koot 35 ja 40, mutta tekstissä luki kokojen olevan tilapäisesti loppu. Kävin joka päivä uskollisesti tarkastamassa tilanteen ja lopulta oli enää vaan kolmevitosta myynnissä.
Mustaa olisi ollut mun kokoa, mutta halusin nuden väriset ja sitten olivatkin myös mustat loppuneet kun niitä vielä aloin miettimään.
Ehdin jo unohtaa koko jutun ja ystävämyyntikin päättyi, mut sitten satuin vielä kerran katsomaan sivuja ja siellähän outlet-tuotteiden joukossa oli mun kenkäni oikeassa koossa ja värissä!




Pienen sähläyksen jälkeen sain kengät lopulta tilattua.
Mikä riemun tunne ja kenkien toimituskin sujui vielä salamavauhtia, olivat jo seuraavana päivänä postissa jos vaan olisin ehtinyt hakemaan. Joskus näköjään kannattaa jäädä kyttäämään ja odottamaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti