perjantai 23. tammikuuta 2015

Uutta kevääksi

Alet oon yrittänyt kiertää kaukaa, edes KappAhlin läpi en ole sortunut oikaisemaan, joten aika hyvin on päätös pitänyt.
Mutta H&M ehti jo toimittaa paketin, jossa oli osa mun tilaamista kevätuutuuksista, joku paita ja sisustustavaraa tosin toimitetaan vasta myöhemmin.


No eihän leopardimamma tätä voinut ohittaa, vaan oli ihan välttämätön ostos. Pusero on kivan ohut että sille on käyttöä varmaan kesälläkin mustien caprien kanssa, jotka kuuluu vakiona mun kesävaatetukseen.



Jo syksyllä tilasin vastaavanlaisen lyhythihaisen neuleen sinapinkeltaisena ja oon tykännyt käyttää sitä. Nyt oli sama malli tarjolla petroolin värisenä ja yhtä näyttävästi koristeltuna. Ainoa vaan että kuvissa väri valehtelee ja se on oikeasti tosi paljon tummempi, melkein mustanpuhuva...


 Tää huivi olikin sitten Gina Tricotin mallistosta, oon saman tapaista lainannut tytöltä mutta tää oli pehmeä ja tosi kivan vaaleasävyinen beige, joten ostin ihan oman ja lähdin mukaan Acnen matkimisvillitykseen;) Onhan se tietysti niin että laatu ja merkki maksaa, mutta en ymmärrä aina miten varsinkin nuorilla voi olla niin suuria summia laittaa pelkästään huiviin, joka on kaiken lisäksi vielä tosi helppo hukata...
Mutta kaikilla on ne omat mieltymykset ja päähänpinttymät välillä liittyen siihen, että jotain on pakko saada tai ostaa, että oikeastaan ymmärrän sittenkin hyvin:)


6 kommenttia:

  1. Ihanan värinen huivi ja tähän aikaan vuodesta tekee hyviä löytöjä. Alet on aika hurjat. Kivaa viikonloppua Minna. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon juuri yrittänyt välttää aleja ja talvivaatteita ja suunnata katsetta kohti kesää;) ihanaa viikonloppua sulle myös!

      Poista
  2. Kaunis tuo runsaasti koristeltu neule ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tykännyt kovasti siitä saman mallisesta mutta erivärisesta, jossa on sanantyyliset koristelut joten pakko oli tilata toinen;)

      Poista
  3. En ole oikein ymmärtänyt tuota Acne-huivi villitystä, miksi kaikki haluavat näyttää samanlaisilta ja pukeutua samanlaisiin vaatteisiin/ asusteisiin? No toisaalta nykyaika asettaa tietynlaiset arvot myös pukeutumiseen mutta toi että kaikki näyttävät toistensa kopioilta on kyllä toisaalta huvittavaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en minäkään ja ainakaan sellaisilla hinnoilla... Mutta ihanan pehmeältä tuntui toi halpishuivi ja mä oon helposti niin kuumissani etten edes villaista huolisi käyttöön. Mut varmaan nuorilla merkki tuo arvostusta kaveripiirissä.

      Poista