tiistai 30. syyskuuta 2014

Lenkkeilevä leopardi


Mä oon suunnitellut uuden ulkoilutakin ostoa, sellaisen jota voi pitää koiraa viedessä nyt kun on liikunnallisempi koirakin, joka suostuu lähtemään kävelylle. Kevyttä takkia tarvitaan myös työmatkaliikuntaan, pyöräilykausi saisi mun puolesta jatkua mahdollisimman pitkään ja sen jälkeen kokeillaan kauanko aikaa matkaan kuluu kävellen.
En kaupungilla nähnyt heti mitään sopivaa takkia ja päädyinkin selaamaan Junarosen sivuja, heidän mallistostaan mulla onkin ennestään jo muutama erilainen takki, joihin olen ollut tyytyväinen.


 No sieltä se leopardi heti löytyi, aikaisempi takki oli tavallisen musta ja sitä ennen muistaakseni käytin kirkkaanpunaista  talvitakkia saadakseni väri-iloa liikkumiseen. 


Nyt oon sitten ajoissa varautunut talven tuloon ja takki on mukavan kevyt päällä, hihatkin melko sopivan pituiset, ihmettelen vähän miten ne riittää pitemmille ihmisille...
Tohon sitten vaan jotain pipoa etsimään kun pyöräilykypärä jää talviteloille.



Samalla reissulla hain postista myös pari tilaamaani siroa rannekorua, olin niitä joskus aikaisemmin jo miettinyt mutta nyt olivat kunnon alennuksella. Tykkään käyttää erilaisia rannekoruja vaikka tavallisimmin mulla kyllä on ranteessa Nominationin lempikoruni.

2 kommenttia:

  1. Kiva takki - ja upea kuosi! Voi kun itsekin osaisi käyttää jotain muuta kuin niitä iänikuisia mustia ja harmaita!
    Kivaa viikkoa sinne - ja säät saisivat minunkin puolestani jatkua tällaisina vaikka kuinka kauan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei täälläkään pakkasia vielä kaivata mutta onpahan takki ainakin valmiina;) Mukavaa syysviikkoa sinnekin päin!

      Poista