torstai 4. syyskuuta 2014

Lämmikettä syksyksi

Yllättäen tulikin taas lämpimämpää säätä, enkä ole siitä ollenkaan pahoillani, mutta syksyn koleuteen varautuen oon tehnyt pari uutta hankintaa loppukesän aikana. 



KappAhlista löytyi niin mun tyylinen pehmeä neuletakki , että 30 % alennuskupongin saatuani painelin sen samantien hakemaan ja olen sitä ehtinyt jo muutamia kertoja tyytyväisenä käyttääkin.



Elloksen kuvastossa ihastuin puolestaan nahkatakkiin. Mulla on tosin ennestään varmaan jo viiden vuoden takaa sellainen vähän bleiserityylinen pitempi musta nahkatakki ja nuorin tyttö aina väittää että näytän se päälläni Hagridilta (puolijättiläinen Harry Potter-kirjoista)... Kaikesta huolimatta aion sitäkin kyllä edelleen käyttää, mutta uusi takki on aivan erityylinen ja senkin tilasin vasta harkittuani ja odotettuani hyviä alennusprosentteja. 
Että nyt on sitten varauduttu viileyteen, kunhan vaan sitä pimeyttäkin jaksaisi taas kun se kunnolla alkaa lisääntymään.

4 kommenttia:

  1. Ida väittää, en mä. (tai ehkä mäki vähän :D)
    t. Secret reader

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väittäkää mitä tykkäätte, Hagrid-lookista en luovu:)

      Poista
  2. Kiva ostokset :)
    Toivottavasti niile ei kuitenkaan tule käyttöä ainakaan pariin seuraavaan viikkoon ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei tässä vielä mitään kiirettä, kyllä sitä kylmää keliä vielä tulee riittävästi...

      Poista