perjantai 2. toukokuuta 2014

Väliaikatietoja

Ihan sellaista vaan tulin kertomaan että tänään sai pyöräillä töihin jäätävässä vastatuulessa rae- ja räntäkuurojen seassa.


Ja yhtään en oo katkera kun mies on matkaamassa kohti Hawaijia...




No joo, ehkä mäkin syksyllä pääsen lämpimään ja viihdyn kyllä oikeasti kaikista parhaiten omassa kotikolossa. Pyysin ottaan kuvia kaikista ihanista kukista ja maisemista, että mäkin saan ihailla niitä.
Ja mua ilahdutti tänään myös töistä tuomani Oriflame-tilaus ja etenkin uudet kesäkorut.


Ja nyt mulla on mahdollisuus touhuta kaikkea omituista; viime yönä en saanut millään unta ja aloin järjestellä vaatekaappia ja kiskoin kaikki kesävaatteet ylähyllyltä ja sortteerasin aikani. Sitten en voinutkaan yöllä rymistellä ja etsiä tikkaita ja kiipeillä, joten rauhoituin nukkumaan ja tällainen näky odotti kun tulin illalla töistä:


No nyt mä oon lajitellut ja karsinut vaateröykkiöitä ja saan huilata vähän siistimmässä ympäristössä ja valmistautua viikonlopun töihin.

5 kommenttia:

  1. Ikuisuusprojekti tuo vaatehuone mulla :( Ps. Onko sulla tarkoituksella tässä kommenttiboxissa tuo sanavarmennus? Välillä on vähän hankalaa saada läpi kommenttia.....epäilee että robotti kirjoittaa :D

    VastaaPoista
  2. Ei oo tarkoituksella, täytyypä tutkia miten sen sais pois... Oon vähän huono noissa säädöissä...

    VastaaPoista
  3. Ja hyvin olet onnistunut, ei kysellyt enää mitään ihme kirjain-numero-yhdistelmiä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä sitten, yövuorossa jotain silmät ristissä yritin tutkia:)

      Poista