torstai 24. huhtikuuta 2014

Kiva kaupunkipäivä

Kävin ensin huollattamassa ripset taas kuntoon, mulla on yleensä hyvin riittänyt sellainen 45 min. huolto noin viiden viikon välein, näin ollen ei kamalan kallista ja vaivalloista puuhaa.
Tässä pieni vilaus mun seepratyylistä;)


Treffattiin sitten nuorimman tytön kanssa Koskarissa ja katseltiin vähän yo-juhlamekkotarjontaa, mutta mitään täydellistä ei kuitenkaan löytynyt. Kutsukortteja sentään saatiin ostettua kun ei oikein olla askartelijoita ja tyttö myös osti BikBokista kesäkukkaisen jumpsuitin itselleen.


Lähtiessä poikettiin jätskillä CineAtlaksen kahviossa ja maistoin uutta Fazerina-annosta, hyvää oli ja runsaasti kermavaahtoa päällä.



Mulla on vähän sellaista vikaa kun jotain alan kerätä, niin en osaa lopettaa. Niinpä mä ostin toisenkin uuden tuoksukynttiläpurkin kun löysin vielä eri tuoksuisena.


Innostuin kovasti KappAhlissa kun huomasin että mun odottamaani romanttista Vintage Stories-mallistoa oli jo tullutkin myyntiin ja kaivoin heti alennuskupongit esiin. Valitsin kivan kaftaanin ja sen alle pitsitopin. Jakun malli oli sellainen että saatoin ottaa pienempää kokoa, jota kuulemma tyttökin voi sitten lainata.




Sitten me satuttiin näkemään ravintolalaivojen vieressä mainos uudesta persikkaBreezeristä ja marssittiin varta vasten Alkoon sitä kysymään, mutta ei ollut vielä myynnissä. Otettiin sitten vaan lime ja ananas ja olin vähän pettynyt kun vain toiselta meistä haluttiin nähdä paperit...

4 kommenttia: