torstai 6. helmikuuta 2014

Taistelu

Nyt on käynnissä kova taistelu flunssaa vastaan, se vaan itsepintaisesti yrittää saada mut valtaansa, kurkku on kipeä ja käheä ja olo on muutenkin aika vetämätön. Vielä pitäisi sinnitellä pari yövuoroa töissä ja sitten alkaakin loma ja sunnuntaina heti on ohjelmassa miniristeily Tukholmaan, eli nyt ei missään tapauksessa ole varaa sairastua!


Eilen yritin piristää itseäni tulppaaneilla; kielojen lisäksi valkoiset tulppaanit on mun lempikukkiani. Nyt koitan kerätä voimia ja litkin Maxipepsiä hasselpähkinällä maustettuna, ei mulle oikein mitkään kuumat juomat maistu.
Tässä on muutenkin kaikkea jännää tulossa, ettei nyt vaan ehdi jäädä sängynpohjalle makaamaan. Huomenna alkaa nuorimmalla tytöllä kirjoitukset ja ensi viikolla oon sopivasti lomalla että ehdin penkkariajojakin katsomaan.
Auttaakohan se jos mä oikein päätän etten sairastu...

4 kommenttia:

  1. Auttaa, positiivinen ajattelu auttaa aina.

    VastaaPoista
  2. Mun vinkki alkavaan kurkkukipuun ja köhään oli se snapsilasillinen ouzoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävää kyllä meiltä löytyi sitä ouzoa, joku tuonut miehelle tuliaiseksi, nyt vaan testiin!

      Poista
  3. Yksi yö töissä meni jo oikein positiivisesti; meillä ainoa osasto jolla ei vatsatautia tähän mennessä, siitä voi olla onnellinen:)

    VastaaPoista