tiistai 28. tammikuuta 2014

Uusin Bridget Jones

Mä oon aikoinani lukenut kaksi ensimmäistä Helen Fieldingin Bridget Jones- kirjaa kun ne ovat ilmestyneet ja elokuvatkin on nähty moneen kertaan. Nyt sain vihdoin käsiini uusimman kirjan "Mad about the Boy", jota olen etsiskellyt ja nyt se lopulta tilattiin mulle kustantajalta kun on lopussa joka paikasta.


Mua tietysti kiinnosti kirja jo ikäni puolesta, tässä uusimmassa teoksessa Bridgetkin on jo ehtinyt kypsään 51 vuoden ikään ja on leski sekä kahden pikkulapsen äiti. Hän joutuu kamppailemaan tutustuessaan sosiaalisen median maailmaan ja uusiin deittailusääntöihin.
Ainoa vaan että Twitter ei ole mulle henkilökohtaisesti tuttu, vaikka FB, Instagram ja WhatsApp ovat säännöllisesti käytössä... Mutta nyt tuli tutustuttua vähän senkin saloihin.
Mä tykkäsin tästäkin kirjasta kuten aiemmistakin, sama hömppä Bridget oli vauhdissa jälleen ja tuotti hyvää mieltä kuten ennenkin.


En mä oo yleensäkään mikään kova käkättäjä, mutta kyllä tarina sai välillä hymyn nousemaan huulille ja odotan mielenkiinnolla kirjan perusteella tehtävää elokuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti