sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Rento vapaa

Nyt oli pitkästä aikaa mahdollisuus viettää vapaapäivää ilman mitään ennakkosuunnitelmia. Kun olin vienyt Kaapon aamulenkille puoli kahdeltatoista, laitoin itselleni hyvän aamupalan, alkoi olla jo vähän nälkä. Miten mä tuun joskus selviään sellaisen koiran kanssa, joka herättelee aamulla ja jolla on kiire ulos...


Käynnistettyäni tiski- ja pesukoneet lähdin laiskasti salia kohti. Miten se voikin olla niin vaikeaa, vaikka juuri lähempänä kuntoilupaikkaa ei voisi asua. Nyt on väliin jäänyt pieni tauko ja jatkaminen tuntui vielä entistä takkuisemmalta. Mä en oo käynyt ryhmäliikuntatunneillakaan yli vuoteen ja mulla on kauhea kynnys osallistua niille, tarvisin alkuun jonkun kaverin että taas rohkaistuisin kokeilemaan vaikka jotain Terveselkä-tuntia. Mulla on niin surkea kunto ja aivan olematon koordinaatiokyky missään yksinkertaisimmissakaan liikesarjoissa että hävettää.


Kun olin saanut vähän kotihommia tehtyä otin esille Elloksen kuvaston, jota olen harkitusti säästänyt sopivaa hetkeä varten ja avasin siiderin. Tarkoitus oli tutustua kevätmuotiin ja tilata jotain uutta kivaa.


Mikä pettymys, ei löytynyt oikein mitään innostavaa tilattavaa ainakaan ensisilmäyksellä, joten piti siirtyä Klingelin ns. mummukuvastoon ja ottaa toinen siideri...


Klingel ei taaskaan pettänyt uimapukujen osalta, sieltä löytyi tälläkin kertaa muutama kiinnostava ehdokas. Kaapoa alkoi jo kyllästyttää ja haukotuttaa moinen touhu.


Laitettiin sitten tacoja päivälliseksi ja sen jälkeen syvennyin blogien lukemiseen ja Karin Fossumin dekkariin. Illalla oli edessä vielä kauneudenhoitoa pitemmän kaavan mukaan, kuorin kasvot ja levitin erikseen oikein dekolteeseerumiakin kun olin niin viitseliäällä tuulella.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti