maanantai 13. tammikuuta 2014

Laukkuesittelyä

Eräs innokas lukija on jo hetken aikaa toivonut että tekisin jonkinlaista laukkuesittelyä:)
Täytyy myöntää että ihailen erilaisia kauniita laukkuja ja ehkä vähän välillä haaveilenkin niistä, mutta en ole kuitenkaan valmis maksamaan älyttömiä summia ihan vaan merkin vuoksi pelkästä laukusta.
Niinpä mun mielimerkikseni on noussut Michael Kors, jonka monet laukkumallit miellyttävät mua ja hintakin on niissä vielä kohtuurajoissa.
Tässä nyt sitten kaksi mun lempparilaukkuani:



Tarpeeksi tilavia ja monikäyttöisiä ovat molemmat.
Guessin laukuista pidän myös ja niitä mulla on muutama, ensimmäisenä nähtävää pikkulaukkua ihailin keskimmäisellä tytöllä pitkään ja yritin houkutella myymään sen mulle. Lopulta sain sen itselleni kun tyttö sai siitä tarpeekseen ja ostin hänelle tilalle upouuden laukun:)




Muitakin laukkuja on kertynyt, mm. Bacsacin laukut ovat kivoja monine yksityiskohtineen ja niissä on hyvin erilaisia sisätaskuja, niin että tavarat pysyvät järjestyksessä. Kyseisiä laukkuja mulla on ja on ollut useampia, jonkun niistä olen lahjoittanut eteenpäin ja kovassa käytössä ovat nekin olleet ja hinta niissä ei ole ylitsepääsemätön.
Kiva kun laukkuja on useampia, joita vaihdella riippuen tilanteesta ja mielentilasta. Siinä vaan on aina oma hommansa tyhjentää ja siirtää tavarat toiseen laukkuun, mutta tuleepa aina samalla siivottua ylimääräinen roina, kuitit yms. säännöllisesti pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti