torstai 9. tammikuuta 2014

Horinaa horoskoopeista

Mä muistan varsinkin niiltä ajoilta kun olin nuorena pankissa töissä, että oli muutamia työkavereita jotka aina heti uuteen ihmiseen tutustuessaan tiedustelivat tämän horoskooppimerkkiä. Sen perusteella he samantien tiesivät millaisesta ihmisestä oli kyse... Musta se oli huvittavaa, koska en ole itse koskaan ollut erityisen kiinnostunut horoskoopeista ja perehtynyt niihin sen vakavammin.


Mä oon oikeasti merkiltäni leijona, mutta kun olen aikoinaan lukenut kuvauksia leijonan luonteesta ja ominaisuuksista, oon todennut etteivät ne oikein istu mulle.
Toisaalta sitten olen tutkiskellut ravun tietoja ja huomannut että ne osuvat paremmin kohdalleen mua kuvaamaan ja olen ihan itse päättänyt olla rapu:) Aina jos tulee sopivasti horoskooppeja eteen luen ravun kohdalta ennustukset.


Ei kai se väärin ole kun kerran kokee olevansa rapu?



Tulinen leijona vastaan lempeä rapu, ei siinä ole mitään epäselvyyttä.
Viime päivinä olen saanut ylimääräistä hupia siitä kun nuorin tyttö latasi jonkun höpsön horoskooppi-Appsin ja sitä olen välillä lukenut ihan omilla leijonan päivämäärilläni ja tulkinnut hassuja ja omalaatuisia juttuja koskien elämääni. Tässä pari esimerkkiä:



Jos on tulossa isoja muutoksia elämään kannattaa ehdottomasti hakea neuvoa täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti