sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Escadan kesätuoksut

Mä oon jo sen verran vanha käpy, että olen ehtinyt keräillä Escadan kesäksi ilmestyviä tuoksuja jo vuosikausia. Tarkemmin ottaen kun pullot lasketaan, niin aloitin harrastuksen jo 13 vuotta sitten:)
Olikohan se jossain lentokentän taxfreessä muinoin kun ensimmäisen pulloni bongasin ja sen jälkeen olen joka kevät odottanut henkeä pidätellen uutta tulokasta sarjaan.


Pullon mallikin on välillä ehtinyt vaihtua, tosin tuntuu kyllä välillä että tuoksut sen sijaan ovat aika lailla samanlaisia...
Mutta kyllä me ainakin porukalla ollaan saatu aina edellinen pullo käytettyä seuraavaan kevääseen mennessä.


Komea rivi on pulloja koristeena kylppärin hyllyllä!

2 kommenttia:

  1. Jeeeeestaaas mä pyörryn! Ihanaa että oot säästänyt kaikki nuo pullot, voi ei, oon heittänyt aina roskiin. Nyt en kestä, voi mahoton. Tykkään enemmän muuten tästä uuden mallisesta pullosta, on yksinkertaisempi, mutta tulee niin nostalginen olo katsoa noita pulloja. <3 Ihana kokoelma. :) Katselin muitakin sivuja, niin oijoi mitä laukkuja. Taidat olla samanlainen laukkuhöperö kuin meikäläinen.

    Ihanaa iltaa ja kiitos kun vinkkasit tämän, nautin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon höpsähtänyt noihin vaikka onkin vähän teinituoksuja:) Uusin pullo täytyy kyllä hankkia kokoelmiin mahdollisimman pian! Tykkään kyllä laukuista mutta ihan mitä tahansa en ole valmis maksamaan, noi Michael Korsit on meikäläisillä aika ylärajaa vaikka Mulberrystä välillä haaveilenkin...

      Poista