maanantai 27. toukokuuta 2013

Uusi kamera

Oon jo jonkun aikaa harkinnut uutta kameraa ja säästänyt siihen. Ajatuksena oli hankkia joku pieni ja helppo minijärkkäri, koska olen aika toivoton tekniikan suhteen. Päädyin Olympus Pen Mini-kameraan ja  viime viikolla se sitten tuli postissa ja oon vasta ihmetellyt ja vähän varovaisesti kokeillut sitä.

Täytyy tosissaan käyttää aikaa ja harjoitella kuvaamaan sillä, jos tämä kirjoitteluinnostuskin jatkuu... Nyt olen vaan kotikutoisesti kuvannut ja kirjoittanut iPhonella tai iPadilla. Mutta tässä on vielä monta mutkaa matkassa; kuvat pitäisi oppia siirtämään läppärille ja sieltä padille.

Ja mitäs sitten kun kuopus muuttaa pian kotoa ja vie läppärin mennessään... Sitten on uuden kannettavankin osto edessä ja uutta opettelua ja ihmettelyä. Mutta mä vaan kokeilen kaikkea ja räpellän ja oon ylpeä jos välillä onnistun! Nimimerkillä Kalkkis:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti